Maandag 10 november
Wiet is toch teleurgesteld als Anna meer aandacht heeft voor Thijs. Aysen zet Lorena onder druk wat betreft Lucas en Nina. Ludo voelt zich machteloos door het gestoorde gedrag van de ontvoerder. Lorena doet een grote ontdekking als ze haar vakantiefoto’s bekijkt.
Dinsdag 11 november
Tim stelt Sjors een ultimatum over hun relatie. Anton en Bianca ontdekken dat Anna helemaal niet van plan is om snel te vertrekken. Ludo krijgt een aanknopingspunt wat betreft Lucas en komt in actie. Een felle reactie van Wiet zorgt ervoor dat Noud vermoedens krijgt.
Woensdag 12 november
Maxime hoort dat Aysen onderzoek doet naar Lucas en komt in actie. Ze vraagt Vincent om hulp. Ook Noud maakt zich zorgen om Lucas. Bing brengt Sjors aan het twijfelen over haar gevoelens.
Donderdag 13 november
Lorena laat Jef weten dat haar plannen definitief zijn. Wiet stelt Anna en Thijs voor om een spontaan feestje te bouwen. Rikki mist Bram, maar probeert zich toch aan haar afspraak te houden. Sjors heeft iets uit te leggen aan Tim, maar ook aan Bing.
Vrijdag 14 november
Ook al heeft Ludo last van zijn hersenschudding, toch wil hij zelf de ontvoerder aanpakken. Vincent krijgt hier lucht van en gaat op onderzoek uit. Anton spaart Anna niet als haar aanwezigheid hem tegenstaat.
Lorena gaat zelf achter Lucas aan en laat Jef denken weg te gaan.
De ontdekking van de foto’s is dat er steeds een verdacht persoon opende achtergrond staat, de ontvoerder van Lucas. Ik blijf bij Nick.
wat bedoel je met “verdacht persoon opende achtergrond” en het is Martine
hoe weet jij dat het martine is meschien is het martine niet eens maar nick
Nick zal het niet zijn hij zou nina nooit pijn doen
sorry hoor maar een paar van jullie heeft gelijk het is nick hij heeft Nina laten vallen en Lucas ontvoerd want hij wil Ludo terug pakken want hij is vertrokken met ruzie weten jullie dat nog hij wil Ludo pakken waar het pijn doet dus bij zijn kinderen spannend
Martine heeft al meerdere malen aangegeven niet terug te komen in GTST, je loopt een beetje achter :p of heb je een fragment wat je met ons kan delen waaruit blijkt dat ik ongelijk heb?:)
Correctie,Inge Ipenburg heeft aangegeven niet meer terug te willen komen.
Dat betekend niet meteen dat de hele personage Martine Hafkamp niet terug komt.
Nu is het duidelijk dat het niet martine is op de achtergrond.
Even voor de duidelijkheid martine heeft niet aangegeven niet terug te keren in gtst want martine hafkamp is een fictief personage. Inge ypenburg heeft aangegeven niet terug te keren in gtst. Maar het is niet verboden om de rol van martine hafkamp door een andere actrice te laten vertolken
Jaha,
Maar het is een man op de foto
en de gene die het op sanders heeft gemunt is een man,
zag in het filmpje namelijk een colbert (mannelijk)
Het kan inderdaad Nick wezen maar dan door een andere acteur gespeeld. Want toen we Nick voor het laatst zagen was ie ook in zijn gezicht behoorlijk verbrand. Dus hij heeft plastische chirurgie gehad en word dus door een andere acteur gespeeld (recast)
Toch houd ik de mogelijkheid ook open dat het een totaal ander personage is uit het verleden van Ludo die we nog niet gezien hebben.
I hoorde trouwens een paar weken geleden op de radio het hele lied van goede tijden slechte tijden Weet iemand hier wie dat zing tegenwoordig en is het te downloaden/kopen?
met vriendelijke groet,
Sandro
Tegenwoordig Jaap Reesema en Jill Helena
Tevens zou het wel een verdomd goede recast moeten zijn met dat belgische accent 😉
maandag 17 november
Ludo schuift de schuld van een mislukt plan af op Vincent. Aysen confronteert Maxime met een mailtje van Lucas. Sjors wil ingrijpen in een conflict tussen Bing en Tim. Tijdens een familieruzie maakt Janine een opmerkelijke keuze.
dinsdag 18 november:
Anna’s flirt met Thijs lijkt te werken. Wiet baalt hiervan en bedenkt een brutale manier om de aandacht naar zich toe te trekken. Rikki heeft het moeilijk met haar therapie en wil dat alles weer ‘gewoon’ is. Sjors laat zich niet beïnvloeden door Tims botte gedrag.
Bron: tv gids app.
Ben wel benieuwd naar Janines der keuze? Wel moeilijk om langzermerhand afscheid van Ludo te moeten nemen. Hier red ie zich niet meer uit. Hij vind de ontvoerder en die rekend dan met Ludo af.
Ludo gaat eruit, Lucas komt pas terug als Ludo de moord heeft bekend en veroordeeld is. Eind Ludo dus
Ludo gaat eruit, Lucas komt pas terug als Ludo de moord heeft bekend en veroordeeld is. Einde Ludo dus
Nou niet einde ludo denk ik.. Wie zegt dat er niet wat anders gaat gebeuren in de komende weken?.
BTW voor al de mensen die denken dat nick de ontvoerder is… Dat is nu denk ik uitgesloten.. De stem op de telefoon (Die hoor je in de uitzending van vrijdag) is duidelijk een nederlandse stem (okal in vervormde versie)
Ik denk nog steeds Martine die zat onschuldig in de bak om Carel Kortenaer die zelfmoord had gepleegd. Door Ludo zat ze in de bak.
Idd, en als je die vervorming even weg denkt dan hoor je aan het praten dat het Martine is.
Hallo Gert, jij klinkt overtuigend zeg! Kan je met ons delen waar je dat gelezen/gezien hebt?:D
Helaas is de gastacteurs geen lang leven beschoren. Na Ome Willem en Willeke van Ammelrooy is ook Peter Faber naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Alleen Willeke Alberti heeft het vege lijf gelukkig weten te redden. Overigens zijn ook Danny en Mike ons ontvallen, al speelden ze wel langer mee dan de eerder genoemden. Enfin, zolang de meeste vaste acteurs maar gespaard blijven….
Toen de castfoto aan het begin van dit jaar gepubliceerd werd in het Veronica Magazine. Stond er onder dat dit seizoen een man de serie zou verlaten. Dus misschien moeten we er dan vrede mee hebben dat Ludo de serie gaat verlaten.
Dat een man de serie zal verlaten? Dat is ook gebeurt pipo! Menno is er toch uit?
Pipo, Menno is er in het vorige seizoen uit gegaan
denk overigens niet dat Ludo eruit gaat hoor.
@Kevin,
Tja als het inderdaad een man betreft,zou je kunnen denken aan Ludo maar dit hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
k..
Denk ook Nick ik weet wel als Ludo eruit zal gaan gaat Janine ook heb gelezen dat als er een uit gaat ze samen eruit gaan. En samen terug kijken na mooie periode van hun leven
Er is al bekend gemaakt dat Aysen GTST gaat verlaten.
Deel aub een link waarin dat bevestigd wordt!! 😀 niet vergissen in de links van 2012 en 2013 hé 😉
Melissa Geef een link van dat gerucht. Want er staat nergens op welke site dan ook dat Dilan Yurdakul de soap gaat verlaten.
@ Melissa
Door wie? Wanneer is dat gebeurd? En per wanneer gaat ze weg?
Geloof toch niet alle geruchten.
ik denk dat ik weet wie de ontvoerder is alleen ik weet niet hoe die heet
http://www.veronicamagazine.nl/entertainment/blogs/5438-backstage-bij-de-5000ste-gtst
op foto 2 en 3 staat een man met een zwarte outfit hij was een tijdje geleden ook in een promo te zien met een geweer in zijn hand en hij lijkt op thijs kramer
Er is lang geleden een verhaal ten ronde gegaan dat marcus terug komt(broer ludo)hun hadden toch ook niet zn goede relatie?
Martine of nick zouden te voor de hand liggend zijn
Ik kom met een feit: nieuwe spoiler
woensdag 19 november:
Janine stuurt Ludo naar bed wanneer het slecht gaat met zijn hersenschudding. Precies op dat moment komt er een hoopgevende aanwijzing binnen over Lucas. Laura brengt Bianca op een zakelijk interessant idee. Als Anna moe maar voldaan op het werk verschijnt, is Wiet jaloers.
Bron: TV gids app
De ene zegt dat er een actrice ontslagen is en de ander zegt dat er een acteur gtst verlaat. Als Ludo vertrekt gaat Janine ook weg.
Is het niet beter dat Ludo even langs het ziekenhuis gaat een huisarts hebben ze niet in Meerdijk.
Het is Ludo die de serie verlaat, dat meteen het einde betekend van GTST, Ludo=GTST en andersom , simpel.
Vind het wel heel erg, van mij mag iedereen vertrekken behalve Janine en Ludo, Jack is me ook al ontvallen, en nu Ludo, een fanatieke GTST kijker, kan niet alles hebben, kijk al 25 jaar vanaf aflevering 1 en bijna geen enkele gemist.
In een interview in de Volkskrant oktober j.l heeft Erik de Vogel (LUDO) laten weten te stoppen met Ludo, hij heeft ook al gezegd hoe hij uit de serie gaat, hij gaat DOOD. Hij zal wel dood gaan naar aanleiding van het Ongeluk, die hoofdpijn is volgens mij geen hersenschudding.
Laat maar zien dan. Zonder bewijs geloof ik het niet.
Moet je toch eens beter lezen…:
Dus in een bepaald opzicht houdt Goede Tijden me tegen, maar ik wil niet stoppen en gaan zitten wachten tot de telefoon gaat. Dat heb ik ooit met mezelf afgesproken: die afhankelijkheid wil ik niet. Ik zou best een jaar geen Goede Tijdenwillen doen, om uit te proberen. Gelukkig is een acteur nooit klaar. Van Ludo zou ik makkelijk afscheid kunnen nemen, maar wel alleen als hij doodgaat. Als ik Ludo niet meer speel, wil ik dat de rol echt stopt.’
Nietzeggend.. ludo zij ongeveer hetzelfde 2 jaar terug
rik de Vogel twijfelt soms over zijn werk voor Goede Tijden Slechte Tijden. Dat bekent de soapacteur, in de serie te zien als Ludo, in TROS Kompas. De Vogel zou meer afwisseling willen, maar is niet van plan rigoureuze stappen te nemen. “Als je zo lang in een serie zit, komt natuurlijk vanzelf weleens de vraag op: moet ik niet eens iets anders gaan doen? Of iets ernaast? Dat laatste heb ik twee jaar geleden gedaan. Na tien jaar stond ik weer op het toneel in het stuk ‘Vermoorde onschuld’.“
Iets naast GTST doen, vond hij niet gemakkelijk. “Het was erg leuk, maar ook zwaar, omdat ik overdag voor de camera’s in de studio stond. Zo’n voorstelling moet je meestal zo’n negentig keer spelen, terwijl ik na veertig keer toch eigenlijk wel naar iets nieuws begin te verlangen.”
Dat is bij Ludo anders, vindt de acteur. “Ik speel hem al wel al heel erg lang, maar hij belandt voortdurend in nieuwe situaties die het niet alleen voor de kijkers, maar ook voor mijzelf spannend en leuk houden.”
http://www.mediacourant.nl/?p=128338
@Gert
Wat een onzin.
Het is zeker weten Nick, iemand die ik ken heeft opnames gezien vorige week in een park en daar zag hij Nick.. Zo einde discussie!
Ja en ik heb in het echt een relatie met Dilan en ik weet alles over gtst Stop nou toch eens met dingen uit je duim zuigen. En jij ook Gert over Ludo exit. En diegene die met het gerucht kwam dat Dilan eruit gaat. En als laatste er is een stem te horen morgen en dat is geen vlaams accent.
Ik ben het volledig met Dre eens.. Al die onzin! Misschien een idee dat als je iets uitspreekt er bewijs bij te doen ( tekst/link fragment ) . Dit zal iedereen ook nog eens erg waarderen!;)
Beetje kansloos om zo te reageren zeg Dre zegt meer over jou dan over mij, en er staat duidelijk bij dat iemand die ik ken dat gezegd heb. Lezen is ook een vak! Dus laat staan dat ik er bewijs bij kan doen gezien er geen foto’s van de opname gemaakt mochten worden dus daar ken je zelf ook bij nadenken maar schijnbaar gaat dat moeilijk gezien de reacties 😉
Nick? waarom pakt hij in godsnaam Ludo en niet Maxime en wanneer komt nou eens uit dat Maxime achter alles zat toen met Janine
Nooit verwacht ik. We moeten alles maar vergeten wat Maxime Nick en Janine hebben aangedaan, zelfs al heeft ze er geen grijntje spijt van.
Trouwens, toen Nick vertrok noemde hij de Sanders een verrotte familie en toonde veel haat tegen zowel Maxime, als Ludo, Janine en Lucas.
Vergeven bedoel ik. (en dat was sarcastisch)
Er komen gelukkig vaker dingen niet uit. Ook bijvoorbeeld niet dat het eigenlijk Mike zijn schuld was van het steiger ongeluk
Denk eigenlijk dat Thijs de moord op veltman heeft begaan, hij heeft het stokje overgenomen en speelt het zo goed uit…
Ik hoop diegene snel te zien. Het lijkt erop dat het toch Martine is.
Martine de stem aan de telefoon was een man is ze omgebouwd?
Ik mag hopen dat je hoorde dat die stem vervormd was
Het is ook vervormd.
Ludo gaat er helemaal net uit yo, dan is heel gtst verkut en dalen sws de kijkcijfers. Ook vind ik het Maarten gedoe lang gaan duren… maar hoop echt super erg dat het ooit nog uitkomt, de baas van veltman komt waarschijnlijk wel voor januari naar boven aangezien er eenfoto is buiten met ludo en janine knuffelend.
Waar staat die foto
Net=niet
Mocht het kloppen dat er een man uit gaat dan kan het natuurlijk ook Lucas zijn.
Ik weet niet of iemand het zelfde heeft, maar ik vond die man die in Israël achter Nina aan zat wel wat op Thijs lijken.
Hij had inderdaad wel wat van Thijs. Maar t was em echt niet hoor!
Ik denk ook dat marcus terug komt! Dit is niet echt ergens op gebaseerd maar een heel sterk voor gevoel gewoon 🙂
http://www.nu.nl/weekend/3906156/bekendste-tv-seriekoppel-van-nederland-negentien-jaar-in-gtst.html
Voor de mensen die nog steeds zeker weten/of denken dat Martine ( Inge ) terug komt ::
http://www.gtstfanclub.nl/2014/10/inge-ipenburg-wil-niet-terug-in-gtst/
Zo, ook die discussie weer afgesloten 🙂
Ik ben Inge Ipenburg,
Maar dat hoeft ook niet waar te zijn omdat dat nu hier staat
En natuurlijk heb je ook naïeve mensen die ondanks de berichten nog anders willen denken! :p elk ander keer dat Inge heeft uitgesproken niet terug te willen komen in gtst is het ook niet gebeurd, dus tot de tijd dat mensen echt met bewijzen komen dat ze er wel in komt, is de discussie afgelopen 😀
Jij gelooft ook alles wat je hoort en leest Claudia… naief zeg. Niets is zeker tot het te zien is in GTST
Niet alles 😉 maar wel dàt wat al vaker bewezen is. Of heb jij het tegenbewijs van mijn gelijk?:D Dat bedoel ik .. Ga niet zeggen dat iemand naïef is als je daar zelf met kop en nek boven uit steekt 🙂
yess!!!!! ik had gelijk dit is echt de ontvoerder
En wie is dat dan Vic? zelfs Ludo wist niet eens wie dat op die foto was toen hij het onder ogen kreeg, knap dat jij dat dan wel weet en kan zien hoor op zijn vage foto die voor 3 seconden (niet eens goed) in beeld kwam.
En de mensen die zeggen dat hij op die Thijs Kramer lijkt, mischien is het wel zijn tweelingbroer.
Wie dan, Vic? Dat mannetje op die foto is ook maar een pionnetje 🙂
Ga ik maar weer een feit in deze reactie doen:
Donderdag 20 november
Janine begeeft zich bewust in een gevaarlijke situatie. Het frustreert Vincent enorm dat Ludo hem buitensluit wat betreft Lucas en dus onderneemt hij zelf iets. Tot Bings verbazing blijkt Tims unplugged-avond in Boks een groot succes. Dit komt vooral door het optreden van Rikki.
Bron: TV gids app
Mensen als Gert zijn echte debielen die hier reageren.
Dus voor hem effe een klein verhaaltje:
Ludo gaat sowieso niet dood dat kan ik jou zeker zeggen!
Erik de Vogel verlaat gtst niet!
Wil je ludo verslaan moet je met wat beters komen. Ontvoerders zijn zeer zwakke mensen die met zulke acties komen om iets te bereiken. Ludo moet zich helaas inhouden vanwege Lucas en als je niet weet wie het is kan je moeilijk wat doen tot zo ver. Ludo wint sowieso dat is een feit zodra hij weet wie het is. Hoe moeilijk en erg de situatie ook is, Ludo pakt die mensen altijd harder terug. Kijk maar naar Martine ze had samen met Isabella, Nina ontvoerd en vervolgens zijn geld laten versnipperen. De situatie van Ludo was toen nog erger en zelfs zonder geld heeft Ludo Martine zo goed aangepakt en dit zal weer gebeuren let maar op.
Plus Ludo is eigenlijk veel te goed voor mensen geweest, hij heeft ze altijd laten gaan omdat hij geen moordenaar is. Als je mensen als Martine dood op een bootje zet bijvoorbeeld dan kunnen ze dit soort dingen niet meer doen.
Ik hoop tevens dat het Martine is en dit keer maakt Ludo haar helemaal kapot. Dit is namelijk dan de 2e keer dat Nina door haar toedoen iets is overkomen.
We zullen het zien.
Mocht mijn informatie niet kloppen met betrekking tot Ludo/ Erik de Vogel
Dan mogen jullie mij een ban geven, zo zeker ben ik van mijn zaak.
-=Sanders.L=-
Het is Marcus’ Sanders de broer van Ludo
Omg, Wiet word dus verliefd op Anna. Lovvvvvvvve it!
Ik zat laatst nog te denken of het niet leuk zou zijn als er iemand lesbisch wordt ofzo. Ik ben helderziend. 😀
Dat GTST niks meer aan zou zijn als Ludo weg is uit GTST is natuurlijk onzin, dan komt er gewoon weer een nieuwe badguy. Zo ging dat ook na de exit van Frits van Houten, veel mensen (waaronder ik) dachten dat dat de ondergang van GTST betekende. Maar bij een vertrek van zo’n badguy komt er altijd weer een vervanger voor terug. Wel vond ik GTST in de tijd van Frits van Houten veel spannender. Meer onderwereld en criminele verhaallijnen. De verhaallijn rond VMG en witwaspraktijken vind ik wel van eenzelfde niveau als in de jaren 90. Echt een super verhaallijn!
En over Anna, ik word een beetje moe van die negatieve reacties, zo gaat dat altijd bij jonge, nieuwe acteurs/actrices. Zo was er ook een regen aan kritiek op Gigi Ravelli, Pip Pellens en Ruud Veltkamp, maar die hebben zich inmiddels behoorlijk bewezen. Ik vind Anna overigens ook gewoon een leuk personage. Een goede arrogante bitch. Een lange lesbische relatie tussen Anna en Wiet lijkt me ook wel leuk. In ieder geval leuker om naar te kijken dan die homo relaties van Lucas
@-=Sanders.L=-
Inderdaad Ludo blijft leven als Ludo de serie verlaat gaat Janine ook weg stond in een interview een tijd geleden
@gtst
Ik vind Anna ook een leuk personage ik hoop dat ze een vaste rol heeft.
Het is Martine. Ze heeft met Veldman samen gewerkt om Lucas (of Nina) te ontvoeren. En heeft hem toen laten omleggen om Ludo dubbel te pakken. Zijn familie en hemzelf.
Ook dat nu in het nieuws is dat Inge niet meer als Martine Hafkamp wil spelen zegt niks. Ze willen het zo onverwacht mogelijk maken. Maar Martine komt terug.
En ook voor jou, heb je er bewijs van?:D of is het gewoon een natte droom van je gebasseerd op… Niks?
Dus speculeren mag hier niet volgens jou? Iedereen speculeert, daar is deze site tenslotte voor.
Ben je het daar niet mee eens ga je lekker weg van deze site.
Het lijkst alsof Freek niet speculeert maar erg overtuigd is van zijn antwoord alsof hij het ergens gelezen heeft. Dus vandaar dat ik vraag na bewijs 😀 hij zegt ” het is Martine ” niet ” ik denk dat het Martine is ” dus nogmaals, bewijs?:D
Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik het er niet mee eens ben?:)
Irritant is dat he? 80% van deze mensen beweren wie eruit moet en welke blad t eventueel te zien was, maar 79% komt niet eens met bewijs. Ik vind al langer dat mensen het bewijs moeten delen, dat maakt het leuker. Gelukkig ben jij 1 van de weinigedie dat wel doet! Thnx!
Dankje :):) En ja, behoorlijk irritant! Speculaties zijn leuk weetje, maar dom gelul hebben we niks aan! Zodra een scenario is uitgesloten ga je leuk verder brainstormen, maar veel lijken zo overtuigd te zijn van hun antwoord dat ze het niet los kunnen laten. En dat zonder bewijs oO
Wat een spanning in gtst de laatste weken. De zomercliff en de 5000e-cliff zijn geweest maar het lijkt wel of gtst naar nog een gigantische cliff aan het werken is. Het is echt jaren geleden dat ik zo nagelbijtend naar gtst heb zitten kijken. Echt grote complimenten voor de schrijvers!
in de aflevering van dinsdag, zegt ludo doet wat de ontvoerder zegt….. en iets later in de aflevering zegt hij ”Nee ik ga niet doen” nadat hij de naam van de fotograaf had uitgevonden (Via leon). Ludo zegt dat hij het gaat laten lijken alsof hij de schuld op zich neemt en veroordeelt wordt… hij heeft een plan (Janine snapt het niet.. ik ook niet).. maar iedergeval dat gebeurd er.. ludo gaat er echt niet uit.
Jup en een paar dagen later geeft Ludo Vincent de schuld voor het mislukken van zn plannetje. En is Ludo dus weer terug bij af!
Het is Martine
Het is iemand die het bedrijf van Ludo wil ontnemen, Ludo voor een moord wil laten opdraaien + de ontvoering. Alles wat er met Martine ook gebeurde destijds.
Nina moest wederom ontvoerd worden, dat mislukte, Lucas werd plan B. Ludo heeft ervoor gezorgd dat Martine Sjors niet meer kon zien, en Nina was al eerder ontvoerd.
Nick zou Nina nooit in gevaar brengen, datzelfde denk ik van Marcus. Mike was ook een optie geweest, maar aangezien ze hem hebben zien vallen ook onmogelijk.
Morris zou Ludo ook iets aan kunnen doen, maar heeft te weinig macht om een zakenman aan zijn kant te krijgen.
Datzelfde voor Bing. Veldman zou alleen iets voor iemand doen die meer macht en respect heeft in de zakenwereld dan Bing.
Het valt wel op dat de ontvoerder van Lucas, Ludo niet ”dood” wil hebben maar alleen maar materiële schade wil toebrengen. Het is dus iemand die Ludo net niet zoveel haat om ludo uit te weg te brengen
Wat is die Claudiaa, die nu een paar dagen hier ook reageert irritant. Een beetje heel erg vervelend persoon. Zegt dat ze alles zeker weet, maar ze kan t niet zeker weten. En dan gaat ze ook nog op iedereens reactie reageren alsof ze dom zijn ofzo
Hahah, ik neem aan dat je het over mij hebt? 😀 Hoe kan ik je irriteren met feiten meid? Ik zeg niet dat ik alles zeker weet, ik deel alleen de dingen waaruit blijkt dat ik gelijk heb. Lijkt me toch beter dan al die mensen die beweren iets zeker te weten zonder iets te kunnen bewijzen 🙂 en laatste correctie punt, ik reageer niet op iedereen hoor :p sommige hebben namelijk wat redelijker reacties!
Je snapt het heus wel. En in een reactie verder naar boven. Het is niet bewezen dat ze niet terug komt, Cynthia Abma is tot nu toe ook nog niet teruggekeerd. Maar Bianca is er gewoon. En dat Inge niet terugkomt is niet bewezen. Iets zeggen en iets doen zijn twee hele verschillende dingen. Ze kan er altijd nog op terugkomen, er spijt van hebben. En ze kan het ook gewoon zeggen omdat het juist zo is, zodat het straks een grotere verrassing.
“Lijkt me toch beter dan al die mensen die beweren iets zeker te weten zonder iets te kunnen bewijzen” zeg je, (bijna) nieman beweert iets zonder bewijzen, iedereen speculeert hier, want iedereen is nu gewoon enthousiast over de verhaallijn Ludo wat toch wat spanning oplevert.
We zullen het (hopelijk/waarschijnlijk) de 21e zien, en ik blijf toch denken dat het Martine is en weer door Inge Ipenburg.
Laten we nu gewoon leuk met elkaar omgaan. Mensen hun speculaties vindt ik altijd leuk om te lezen, hoe apart, maar leuk ze ook zijn.
Degene die zeggen dat het Martine is, zijn op het juiste spoor. Ludo heeft Martine weggejaagd en Martine heeft gezegd dat ze wraak zou nemen. Nadat Martine uit Meerdijk was gejaagd heeft ze Veldman ontmoet. En ,slim dat ze is, heeft ze ervoor gezorgd dat VMG en Sanders samen gingen werken. Nu wil ze Ludo laten opdraaien voor witwaspraktijken en heeft ze Lucas laten ontvoeren. En nu ze Veldman niet meer nodig heeft heeft ze hem laten ombrengen en hier wil ze Ludo ook de schuld van geven. Ludo heeft haar namelijk ook op laten draaien voor de moord op Karel Kortenaer. Het is Martine. Ongetwijfeld. Ze laat weer anderen voor zich werken, net als dat ze Isabella en Jasmine voor zich liet werken met de ontvoering van Nina. Het is overduidelijk
En voor degenen die denken dat het Nick is. Dat zou wel heel eentonig worden, om Nick weer te laten komen. En Nick zou tevens op Maxime doelen en niet op Ludo en Nina en Lucas.
Dames en heren,
Stop met raden naar de oplossing, want ik weet het!! Riet Brouwer (SamSam) zal in GTST komen als de zus van Martine Hafkamp, Rietje Hafkamp om wraak te nemen op het toegedane leed aan haar zus! Hahahahahah. Misschien is het een idee om gewoon af te wachten wie nu daadwerkelijk de gene is die Ludo in de tang heeft. Speculeren is leuk, maar laat iedereen in zijn of haar waarde!
Kijk, dit soort reacties zijn nou een stuk redelijker ipv die troep dat Martine zelf zou terug komen.. 🙂 Er is geen enkel bewijs over, juist alleen maar tegenbewijs en nóg zijn mensen zo dom en naïef om te denken dat Martine echt terug komt.
Alleen hier dan nog een reactie. Mensen hier zijn niet dom en naïef, laat ons alsjeblieft gewoon allemaal in onze waarden.
Er is misschien geen bewijs dat Martine terugkomt, maar ook niet voor Nick of Piet of Jan of wie dan ook.
En echt sterk tegenbewijs heb ik in ieder geval nog niet gezien/gelezen. Ik denk ook niet echt dat dat bestaat. Ik zou het fijn vinden als jij die hier zou kunnen melden. En niet interviews van roddelsites ofzo. Recast is altijd mogelijk, als jij tegenbewijs hebt dat het geen recast wordt en tegenbewijs met zwart op wit met handtekening ofzo dat Inge niet terugkomt, zou ik fijn vinden!
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen in december ( of whatever when ) nog terug zullen keren na deze link om te durven toegeven dat ze fout zaten!:p ik kwam met goed bewijs 🙂 nogmaals, ik praat niet over aysen die eruit gaat met de raarste roddel sites eronder.. Nope, het gaat over Inge die het vaker uitgesproken heeft en ook vaker haar daden is nagekomen. Daardoor ben ik geen handtekening nodig of het klopt of niet:p kwestie van als je dingen leest, is realistisch blijven :):) en een site als deze moet idd leuk blijven! Continu beweren dat een persoon terug komt waarvan we eigenlijk weten dat het niet zo is, is gewoon slap gelul :p en speculaties over Nick laat ik, want ik kan niet met zekerheid vinden of hij terug komt of niet.. Dus nogmaals , ik kopieeer niet zomaar links met bewijs van tekst..
Hier zouden meer mensen links moeten plaatsen met wat ze hebben gevonden, dat houdt zon site nou leuk 😉
Nick heeft ook gezegd eigenlijk niet meer terug te willen komen, maar de schrijvers lieten hem wel leven bij de 4500e omdat hun het wel hoopten.
Maar een Martine recast is nog wel altijd mogelijk.
En ik denk dat er velen terug zullen keren naar deze site als we weten wie het is. Ik hoop gewoon dat het Martine is en daar zit ik niet fout. En ik denk dan ook dat het Martine is, die gedachtegang kan inderdaad fout zijn.
Ik denk gewoon dat iedereen heel erg hoopt dat het Martine is, en dan ga je het ook denken.
Ik denk gewoon echt heel erg dat het Martine is, Inge Ipenburg of iemand anders. Het zou voor Inge wel beter zijn, want als die dan nu terugkomt en vervolgens dood gaat, dan is zij overal vanaf. En ik denk dat jij het ook fantastisch zou vinden als het toch Martine is.
Claudiaa:
Heb je er ooit weleens aan gedacht dat de rol van Martine Hafkamp ook door een andere actrice vertolkt kan worden?
Wat een gedoe hier allemaal.
Ik vind het leuk om te lezen wat mensen denken. Helaas heb ik geen link om dat te bewijzen. Als je andermans speculaties niet wilt lezen, lees je toch allen de reacties waar wél een link bijstaat?
Ik ga voor Nick. Ik hoop natuurlijk stiekem, net als iedere GTST fan van het eerste uur, dat het Martine is. Maar die hoop heb ik, met velen anderen denk ik, jaren geleden al opgegeven. Er werd zó vaak gepubliceerd dat ze niet meer terug wilde komen. En een andere Martine .. nah dat hoeft van mij dan ook weer niet.
Maargoed, inderdaad. Het zou de allergrootste stunt ever zijn om Inge Ypenburg terug te laten keren. En niemand weet 100 % zeker of Inge niet terugkomt. Of heeft er iemand hier de afgelopen 10 jaar langs haar telefoon gezeten om te checken of RTL haar belt? Misschien hebben ze jaren geleden al tegen haar gezegd dat áls ze terug zou komen, om dingen af te sluiten, het spectaculair moest wezen en ze dus nooit iets door mocht laten schemeren?
Maargoed, ik wil het niet hopen, want de teleurstelling is te groot. Ik ga dus voor Nick.
En nee, ik heb geen link.
Als er inderdaad een man GTST gaat verlaten is dat denk ik Bing. Het lijkt of iedereen is vergeten dat hij het grootste deel had in de chantage van Ludo. Lorena heeft hun de naam van Lucas zijn ontvoerder genomen en wilde er al mee stoppen voordat het uit de hand liep. Bing zal meer kwalijk worden genomen denk ik.
Mensen Bing ontvoerd geen mensen en vermoord ze al helemaal niet. Daarbij is Bing ook lang niet slim genoeg om in Ludo’s huis in te breken en heeft hij echt niet genoeg geld om ” mannetjes” te betalen
Hij heeft toch 100.000 euro chantagegeld en nog 10.000 euro van Ludo, omdat Bing het bij Dansatoria anders op onteigening zou laten uitlopen. En dan ook nog het uitkoopbedrag van de gemeente voor Dansatoria. Wat ik zou op 150.000 euro zou schatten, dus niet genoeg geld lijkt me niet
Pop de gtst site staat Ludo’s lijstje. Ik denk gewoon namen van vijanden, want Ludo zou zelf Morris, Marcus en Nick er niet opzetten.
Maar ik ga er wel vanuit dat de dader op het lijstje staat. En voor mij vallen dan al Marcus, Nick en Morris af, dus blijven voor mij Huib, Roxy en MARTINE over. Ik snap alleen niet waarom bij die overige namen daaronder Dex en Amy staan
Met de nieuwe verhaallijn rondom de ontvoering van Lucas en het bedreigen van Ludo, harkt GTST fijn terug naar spannende verhaallijnen uit de jaren ’90 en begin ’00. Niet gek dat er namen genoemd worden las Huib van Groeningen, Roxy en Martine Hafkamp. Opvallend vond ik dat op de GTST site Bowien genoemd werd. We hebben haar allemaal het ravijn in zien vallen, maar hoe gaaf zou het zijn als Tanja Jess deze rol weer komt spelen?
Een andere optie die ik niemand nog heb zien noemen is Sophia Sanders. Bij mijn weten hebben we haar alleen met opengesneden polsen op een bed zien liggen en volgens mij zijn er nooit beelden uitgezonden met een lijk of kist. Ze zou haar zelfmoordpoging overleefd kunnen hebben en het verklaart ook meteen waarom er geen castingnieuws uitgelekt is, omdat Caroline de Bruijn die rol ook speelt.
Ik hoop op een verrassende ontknoping en dat een van Ludo’s oude vijanden terugkeert. Zo zou Meike Griffioen, nadat zij in die draaiende schroef terechtgekomen is, misschien ook zwaar verminkt wraak kunnen nemen op Ludo. En niet te vergeten Janine, want het zijn ook haar kinderen.
Gestoorde Lieve zou ook nog een optie zijn, maar die had meer problemen met Nick
Bij een terugkeer van Roxy, Huib, Meike of Bowien trek ik een fles champagne open. Bij Martine zelfs twee, maar denk niet dat dat er in zit.
Sophia zou idd wel de reden zijn dat er nog niks is uitgelekt. Ik blijf hopen en weet wel zeker dat het meerdere personen zijn die terug komen
Vrijdag de 21e weten we het (denk ik):
vrijdag 21 november:
Ludo ontdekt wie hem het leven zuur maakt. Bianca baalt dat Anton geen vertrouwen heeft in haar zakelijke plan. Aysen confronteert Ludo met haar nieuwste ontdekking. Vincent heeft een sollicitatiegesprek, maar zijn verleden werkt tegen hem. Hij krijgt hulp uit onverwachte hoek.
bron: tvgids.tv
We weten dan eindelijk wie het is.
Waar op tvgids.tv vindt ik de spoilers van GTST! Ik denk zelf Nick of Amy allebei zijn ze boos op Amy
En door Lucas en/of Nina te pakken, pak je hem het hardst.
boos op Ludo ipv Amy. Excuses!!
Zoiets dacht ik ook, iig Nick. Kan het alleen nergens vinden! En er is volgens mij nog niet in de serie verteld dat Amy vrij is? Niet dat dat iets zegt natuurlijk!
1 ding ben ik dan alleen nog niet over uit, Nick zou Nina noooooit iets aan doen of toelaten dat Amy dat doet.. Het had logischer geweest als het Janine was geweest!
Ff weer speuren op het internet xd
Weet iemand eigenlijk wanneer Ferry Doedens weer terugkomt in de serie?
Eind november/begin december?
Marcus , broer van ludo zou het goed kunnen zijn die komt terug in gtst
Misschien moet Inge net als Victoria ook gewoon een eenmalige comeback maken met als reden voorgoed van haar “Martine Hafkamp” imago af te komen door dood te gaan. Iedereen toch blij? Dan is Inge van het gezeik af en wij zien haar “voor even” weer terug in gtst.
Precies, en dat denk ik al de hele tijd dat er gaat gebeuren
het zou lachen zijn als het blijkt dat inge ipenburg inderdaad niet wilt terugkeren als martine OMDAT ze al opname dagen heeft gehad voor dit seizoen? zo kan je verhaal nog kloppen… als het blijkt dat ze inderdaad terugkeert.
Het lijkt erop dat Lorena deze week voor het laatst in beeld is en vertrekt levend uit Meerdijk
http://www.gtstfanclub.nl/2012/11/marcus-sander-keer-terug-in-gtst/
Dat bleek onzin ConnyH
Luister eens heel goed naar de stem die Ludo belde. Volgens mij is het geen van de mensen die voorbij gekomen zijn… klinkt als Menno!
Ik denk dat Meta terugkomt als Ludo’s rivaal. Het was tenslotte een mannenstem aan de telefoon. Ik denk ook dat Meta een relatie heeft gekregen met Jessica (de ex van Ludo) en zij samen een plan hebben opgezet om Ludo te grazen te nemen. Jessica en Meta hebben Lucas ontvoerd met de motor van Julian en zijn naar Zweden gegaan waar Bowien zich schuil houdt in een grot. Arnie heeft een relatie met Bowien en hebben een baby die toevallig ook Lotje heet, zo komt alles bij elkaar. Laura’s lang verloren gewaande zoon komt terug! Ze reizen terug via de wadden en treffen daar dokter Simon die ze een nieuw uiterlijk geeft en tijdens de narcose zien ze de geestverschijning van Daniel en oom Govert die een gepassioneerde relatie in het hiernamaals beleven. Ze gaan naar Meerdijk en doen zich voor als toeristen als Hedwig langs komt rolschaatsen. Dan rijdt Ludo Hedwig aan en is GTST afgelopen.
Dat denk ik, maar ik kan ernaast zitten?! 😀
Ik denk ook nog steeds aan Marcus ( misschien in combinatie met cerile die is toch met hem meegegaan naar amerika?) of die Thijs.
En anders is het waarschijnlijk een of andere (ex)zakenpartner die tot nu toe buiten beeld gebleven is..
het zou ook Jack kunnen zijn
jullie moeten is een keer ophouden met die geruchten want ik wordt daar helemaal gek van ja
Het is niet vérplicht om daar deze site te komen, als je er gek van word misschien beter om dat ook niet te doen
Ik wordt??? VVD Hilversum heeft daar het nieuws mee gehaald gisteren….
Hier is het lijstje van Ludo
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#artikel/achterdeschermen-25%20ludo%20lijstje%20vijanden/Ludo%27s%20lijstje
Het valt wel op dat deze 6 van de lijst de meeste tekst opstaat is. Ik denk dat 1 van deze 6 erachter zit mijn hoofdverdachten zijn nu: Martine of Nick.
Ik hoop oprecht dat er in deze spannende verhaallijn geen anti-climax komt. Daar staat GTST nogal om bekend. Het zou sneu zijn als het straks een totaal onbekende blijkt te zijn die nooit in GTST genoemd is.
Ik hoop zelf nog steeds op Nick of Martine, wat betreft het telefoontje, het kan ook nog een mannetje zijn die in opdracht belt. Het ontbreken van het vlaamse accent hoeft dan nog niet perse iets te zeggen.
Wat mij betreft kan het maar 1 iemand zijn: Martine Hafkamp.
Martine werd de moord op Carel Kortenaer in de schoenen geschoven, terwijl hij eigenlijk gewoon euthanasie had gepleegd. De ultieme wraak is om nu Ludo een moord in de schoenen te schuiven, die van Veltman. Martine is daarnaast slim, sluw en iemand die veel macht heeft om zoiets te kunnen uitvoeren.
Nick zou Nina (en Lucas) nooit iets aandoen, ook niet laten ontvoeren of er mee dreigen.
Marcus had geen goede band met Ludo, maar heeft ook niet echt een goede reden om Ludo aan te pakken. Wat heeft hij eraan als Ludo in de cel zit? Bovendien was hij niet al te slim.
En Martine heeft ook nog een bijdrage voor een verhaallijn met Sjors en Lana. En Nick zou verder niks bijdragen. Ik denk ook dat het Martine is ook aangezien er vorige maand opnames waren met Lana.
En daarbij, heeft Ludo er natuurlijk ook voor gezorgd dat Martine, haar dochter niet meer zag…. Alles gebeurt nu ook met Ludo….. een moord in zn schoenen, Nina en Lucas… etc…. ik denk ook echt Martine, al dan niet gespeeld door Inge….. we zullen het zien
Huh. Nick en Lucas zijn oom en neefje, en gewoon neven. Sorry dacht daar even aan 🙂
Een grote naam gaat GTST verlaten..straks in RTL Boulevard.
Zou het dan toch Ludo zijn die uit GTST gaat omdat hij in gaat op de eis van de ontvoerder?
We horen vanavond wie er uit GTST gaat… bij rtl boulevard hebben ze net gezegd dat ze straks bekendmaken wie deruit gaat en dat het een van de hoofdpersonen is.
Ben zo benieuwd!! Zal ludo toch niet zijn? Miss gigi?
Ik vrees ook een beetje voor Ludo . Hij heeft nu zo een giga verhaal lijn ……bij Rik deden ze dat ook die kreeg ook als slot een mooie lange verhaal lijn. Hopelijk is het niet zo….
Ik gok toch op Lorena…
Het is een vrouw !!
Het is lorena.. op doenwenu (.nl) staat het artikel er al.. maar mocht de link blijkbaar niet plaatsen
Ze hebben het over iemand die er zeven jaar in zit. Dat kan alleen maar om Lorena gaan
Waarschijnlijk Gigi Ravelli
Lorena gaat er uit.
Of misschien maxime 2008 – 2015 kan je ook als zeven jaar zien.
Iemand na 7 jaar verlaat gtst een actrice Gigi Ravelli zit er sinds 2007 in het is Lorena.
Wel jammer ook als zij het is zeker laatste tijd wel leuke verhaallijn
Het is sowieso een vrouw zeiden ze net bij RTL boulevard. Dus ik gok ook Lorena.
Tijd voor een nieuwe spoiler.
Maandag 24 november:
Janine is ongerust wanneer ze niets van Ludo hoort terwijl ze weet dat hij bezig is met een riskante actie. Wiet en Anna spelen een verleidelijk spel. Aysen krijgt een bruikbare tip over de ontvoerder en gaat op onderzoek uit.
Bron: TV gids app
Lorena verlaat gtst als je de spoilers ziet ze vertrekt uit Meerdijk en staat niet meer in de spoilers
Lorena verlaat GTST. Ludo laat haar vermoorden
Lorena gaat eruit maar ze gaat niet dood.
Een open eind ik hoop dat ze nog een keer terug komt.
Jaaa bijna zeker dat t lorena is! Ze hadden het over een zij
Wel jammer dat Lorena eruit gaat… maar ben ook wel benieuwd hoe! En of ze voorgoed eruit gaat (dood), of dat ze vlucht en ooit weer tijdelijk kan terugkomen. Spannend!
Heel jammer dat Gigi Ravelli GTST verlaat. Ik zag net een tweet van RTL4 waarin ze dat zeiden. Gigi was mijn favoriet. Hopen op een leuke, goede vervanger. (Niet Anna, Anna is leuk maar voor tijdelijk)
Lorena verlaat gtst. Lorena staat namelijk tussen Rikki/Sjoerd en Anton/Bianca. Het was een hint dus eigenlijk in de intro. Het is zeker dat Anna een vaste rol heeft zij kan dat gat daar vullen zonder er gewisseld moet worden met foto’s.
Het is GIGI staat nu op rtl boulevard, wel jammer hoor…
Klopt, heb de aflevering van donderdag net bekeken. Lorena vertrekt zonder iets ergs.. Stapt in de taxi, en de taxi rijdt weg.. Ze heeft niet verteld waar ze heen ging maar zou jef en laura laten weten wanneer ze gesetteld was.
Echt heel jammer 🙁 Nina ziet ze dus ook niet terug als ze ontwaakt, terwijl ik ze juist leuke vriendinnen vond. En ze pakt Bing niet terug, die komt er mee weg.
Waren toch nog twee leuke verhaallijnen geweest.
Echt heel jammer :(:(:( waarom niet gewacht tot 25 jaar gtst
Vond het maar een “gemaakte” vriendschap tussen Nina en Lorena. De vriendschap tussen Lorena en Lucas vond ik vele malen leuker.
Inderdaad, op hem kon ze ook wel wachten. Misschien als die terug zijn dat we Lorena nog zien. Anders is het net of ze geen vrienden waren
Idd, Jan. Heel erg jammer dat Gigi/Lorena GTST verlaat. Ondanks haar vaak onbezonnen acties en naïeve gedrag, kon ik ook vaak met en om haar moeten lachen.
Wat ik nog erger vind, dat zoals het er nu naar uitziet, Bing met die chantage weg komt. De zoveelste die niet (af)gestraft wordt voor z’n daden/acties
Excuus het woordje *moeten* in eerste alinea van mijn reactie (8.09 am) dient er niet te staan.
Zo die sloerie gaat weg dus. Ga die echt niet missen. 😀
Stefano Sanders heb jij niet nog met Lorena het bed gedeeld. 🙂 Toen was ze zeker geen sloerie :p
klaas isl ijkt op loerena
Ik vind dat het verhaal in GTST veel spannender is, dan het verhaal bij de zomerstop dit jaar. Ik hoop dat Lucas heel snel terug komt. Misschien wordt het probleem rond om Lucas opgelost door Menno. Hij is (speelt) een hele
goede rechercheur. Als hij dit niet oplost, hoop ik dat Menno (Dave Mantel) toch op korte termijn ook terug komt
bij GTST. Samen spelen ze heel goed, passen, ondanks hun verschillen, toch heel goed bij elkaar. Ze zijn toch
op korte termijn 1 jaar getrouwd; dat moeten ze zeker vieren. Verder vind ik het wel erg dat Lorena weg gaat.
Zij speelt heel goed en heel ook mooie en spannende verhalen gemaakt. Ik hoop dat ze iets leuk vind, wat ze
graag wil gaan doen. Toch erg voor Luca al weer een goede vriendin verloren.
Lucas en Menno zaten/zitten midden in een echtscheiding
Tijd voor de nieuwe spoiler:
dinsdag 25 november:
Janine krijgt te horen wie er verantwoordelijk is voor Lucas’ ontvoering. Wiet voelt zich voor het blok gezet wanneer Anna naar haar gevoelens vraagt. Bianca is zo vol van haar overnameplannen dat ze niet doorheeft dat ze een dure fout maakt. Maxime krijgt de schrik van haar leven.
Bron: TV gids app
Nu wil ik het ook weten wie het is
Maxime krijgt de schrik van haar leven
Tja dat kan alleen op Nick duiden, maar raar dat Ludo, Nina en Lucas dan de klos zijn en dat zou ik dus heel ongeloofwaardig vinden.
Maxime krijgt de schrik van der leven ivm dat bekend word dat Ludo dood is, er gaat nog een man uit GTST en dat zal Ludo zijn.
Hou nou toch een op.. Ludo gaat er niet uit.
en het lijkt me dat ludo degene is die janine verteld wie de ontvoerder is
Van wie zou Maxime schrikken?
– vader van Vincent (Alleen die heeft niks met de ontvoering en moorden te maken)
– Marcus Sanders
– Nick Sanders
– vader van Lorena
– Amy Kortenaer
Ik hoop Nick
gert je begint irritant te worden met je gezeur steeds dat Ludo eruit zou gaan,hoe vaak heb je dit al gezegd
Even off topic:
Wie kan zich nog herinneren dat Arthur een relatie had met die bouwdoos Meta? het zal wel leuk zijn als er weer zoiets in gtst kwam, maar dan een oud bewoner die zich heeft laten ombouwen. Bijvoorbeeld Mickey, Stan, Sylvester of Ray die na de operatie terug keert naar Meerdijk. Ik denk dat het een leuke verhaallijn kan wezen, wie zou jij als bouwdoos willen terug zien in gtst?
Je moeder
het is nick die terug komt. maxime haar verstan dhouding was ook niet goed met hem.
van wie moet ze anders de schrik van haar leven krijgen…. of ludo is dood maar daar geloof ik niet in.
he is nick met zijn wraak actie
Of Nina is dood.
Het is Maxime
Waarom wilt ze zo graag een mail van Lucas sturen?
Wraak op Ludo en Janine
als janine dinsdag de ontvoerder weet, waarom zou maxime dat dan ook gelijk moeten weten? ik hou een slag om de arm
Wo 26 november 2014
Wanneer Noud een meisje helpt en haar in de ogen kijkt, is het meteen raak. Wanneer Tim zijn liefdesverdriet in de boksschool van zich afslaat, is hij gemakkelijk uit te dagen. Maxime is bang dat zij en Vincent gevaar lopen. Thijs is blij met de komst van zijn zusje, maar minder blij met haar vriend.
Eindelijk een nieuwe liefde voor Noud! Het zusje van Thijs waarschijnlijk. Dus Anna en zusje van Thijs zijn dan de vervangers van Nuran en Lorena.
Verder denk ik dat het Nick is, aangezien Maxime doodsbang is. Zou het wel ongeloofwaardig vinden, want Nick zou Nina nooit iets aan doen. En zijn haat richting Maxime is groter, dan zijn haat richting Ludo. Waarom wil hij dan Ludo er in luizen en niet Maxime? Andere opties zijn Frederik (vader van Lorena) of Maximiliaan (die opeens blijkt te leven?). Maar toch blijf ik hopen op Martine 😀
De ontvoerder gooide kwaad de telefoon weg toen hij las dat nin het waarschijnlijk niet overleeft had. Het was dus niet de bedoeling dat nina wat zou overkomen. Het kan dus heel goed nick zijn. Janine gaf aan dat lucas er goed uit zagop de foto. Dit betekent dat hij goed verzorgd word. Het is dus nick
De ontvoerder gooide kwaad de telefoon weg toen hij las dat nin het waarschijnlijk niet overleeft had. Het was dus niet de bedoeling dat nina wat zou overkomen. Het kan dus heel goed nick zijn. Janine gaf aan dat lucas er goed uit zagop de foto. Dit betekent dat hij goed verzorgd word. Het is dus nick
Maxime is bang dat zijn en Vincent gevaar lopen. Dan kan ik ook alleen Nick bedenken. Maar Nick wilt hun inderdaad niks aandoen, zou het beter vinden als Nick ooit op een andere manier binnenkomt. Denk eigenlijk alleen nog steeds Martine.
Maar kan op zich eigenlijk niet echt iemand verzinnen.
Het gedrag van “de hand” en mn gevoel zegt Martine.
Maar de spoilers over Maxime zeggen dan weer Nick, ook al lijkt die me onlogisch.
Nu op boulevard, Gaby uit spangas komt in goede tijden ! ze gaat de zus van thijs spelen
Nieuws: Caroline de Bruijn verlaat GTST en gaat in een film spelen, meld RTL boulevard. Zou dit betekenen dat ook Ludo de serie gaat verlaten? Ze hebben ooit afgesproken als er een van beide de serie verlaat ook de andere de serie verlaat.
Ben benieuwd waarom Maxime zo bang is en voor wie
@Bertus en andere
Carolien heeft een bijrol in de telefilm Sneeuwitje van RTL die rond de feestdagen wordt uitgezonden. De film is al opgenomen. Carolien en Erik zullen GTST NIET VERLATEN.
Het is nick gwn.
Hij wilt ludo buitenspel zetten, zodat hij ongestoord wraak op maxime kan nemen.
zo lang ludo er is lukt het hem nooit. Dat zal dan ook de reden zijn dat hij ludo chanteert en ze waren geen goede vrienden meer op het eind.
Plus de persoon zou al niks doen met lucas en nina dat zag je al. Puur als chantage om het doel sneller te bereiken.
Het is Ronald Verkerk of terwel Nick Sanders dat is de ontvoerder van Lucas sanders
Het kenteken is van ron verkerk… Aka NICK!
Dit weet ik omdat ik de aflevering van maandag heb gekeken net (RTLXL)
en daarin heeft leon uitgevonden dat de auto van ron(ald) verkerk is.
ik denk dat het Mike is, die had wel een hekel aan ludo en ze zeggen dat hij dood is, maar zijn lichaam heb je nooit gezien, dus kan ook een valstrik zijn om te vluchten.
Als het nick zou zijn , zou het wel erg niet- origineel zijn. Ze hebben nick al een keer terug laten komen en als ze dat nu weer doen kunnen ze gewoon niemand beters (zoals martine ) krijgen en niks beters bedenken.
Het zou naar mijn mening de hele verhaallijn onderuit halen als nick wéér terug zou keren, we hebben nu wel genoeg gehad van hem.
Hoe geweldig zou het zijn als Martine hier achter zit. De kans is er zeker. Dit is een echte Martine Hafkamp actie: Ludo’s bedrijf kapot maken, Nina kapot maken en Lucas ontvoeren. Ze heeft gezegd , toen ze er uit ging, dat ludo er nog spijt van ging krijgen. Nou, het is nu wel een goed moment om wraak te nemen denk ik zelf!
Dus ik hoop echt op Martine en als het Nick is zou ik het niet origineel vinden en veel te eentonig.
Wie is het met me eens?
Ik.
Natuurlijk wil ik dat Nick ooit terug komt en op een spannende manier maar niet nu, niet zo. Ik weet natuurlijk niet alles van Martine, toen was ik een peuter, maar ik heb wel filmpjes gezien enzo en dit zou echt geweldig zijn als het Martine is.
Hebben nog meer mensen de aflevering van maandag al gezien. Aangezien Lana weer eens een keer in de woonkamer komt over een maand/anderhalf maand denk ik nog Martine.
Johnny heeft gelijk. Het is nick 🙂
Ronald Verkerk is het? of anders Martine hafkamp
of een totaal nieuw personage
Volgens het nieuwe paspoort van Nick heet hij nu Ronald Verkerk.
Dus Ron Verkerk komt aardig in de buurt.
Ik zat dus die spoilers te bekijken die zijn geplaatst met betrekking tot het zusje van Thijs en dat Thijs niet blij is met het vriendje. Ook dat Noud dus te horen krijgt dat ze bezet is. Misschien komt Valentijn wel terug met Nick en is hij een stuk ouder nu. Wellicht dat Thijs daarom niet blij is met het vriendje van zijn zusje aangezien Thijs dan ook soort van midden in die vete beland die er dan is in de familie Sanders.
Het is trouwens natuurlijk seizoen 25 en is al fantastisch begonnen, wat GTST echt geweldig heeft gedaan. En ik denk ook dat ze er een goed seizoen van gaan maken met uiteindelijk 1 oktober 2015 als hoogtepunt denk ik. Leuke liefdes verhaallijnen (zoals Noud en Sascha wat ik dan toch wel verwacht) en spannende zoals dit. Maar wat nou als Martine achter Ludo aanzit en Nick los daarvan ook terugkomt naar Meerdijk voor een verhaallijn met Maxime. Misschien komt Lieke van Lexmond dan wel voor een gastrol tijdelijk terug als Charlie met een grotere Valentijn (ongeveer 12 á 14 jaar of al 18) die vervolgens blijft hangen bij zijn opa en de rest van de family in Meerdijk. Dat zou het binnen de Sanders clan super spannend zijn, wat het nu ook al is.
Afwachten.. En dan volgende week vrijdag waarschijnlijk de naam van “de hand”.
Aangezien het nick is.. hoop ik toch echt wel dat christophe haddad hem weer speelt… Nick blijft voor mij een van de leukste karakters.. en hopelijk is het dit keer niet alleen voor een gastrol (ookal ben ik bang dat nick uit de weg geruimd wordt 🙁 )
Wie was nog maar die vrouw die zwanger ineens gtst verliet? In de tijd van rick en het parachuteongeval. Ze had lange bruine haren? Die had toch ook problemen met ludo? Ben zelf helemaal in de war volgens mij zal eens googlen.
Foutje het was monica die had geen problemen met ludo maar met aysen. Tegen Aysen zegt ze dat ze een abortus heeft laten plegen, nadat ze erachter was gekomen dat Bing niet echt van haar hield. Dit is echter niet waar, Monica is nog steeds zwanger. Nog steeds zwanger dus.
Die baby zal er onderhand al wel uit zijn, ik hoop dat ze terugkomt met kind.
Is dit genoeg bewijs?..
http://s14.postimg.org/4ul2v4o5t/B2_ZWyk_PIIAALK_O.jpg
Het is Nick! Heb net een foto gezien van Nick en Vincent!
bron van de foto is trouwens twitter
Met een foto hoeven we de bron niet perse te weten hoor. een foto is een foto
Het mooiste zou zijn als het Nick is in combinatie met Martine. Maar eerlijk gezegd denk ik dat we Martine wel kunnen doorstrepen. Aangezien het over Ronald Verkerk gaat denk ik ook dat het Nick is. Ben wel benieuwd voor hoelang, misschien krijgt hij een verhaallijn met Vincent en Maxime.
Of nick gaat dood omdat die zoveel geflikt heeft.
Zou wel een fantastische stunt zijn als uiteindelijk ook Martine komt. Want waarom zijn er dan opnames met Lana geweest.
Toch wel erg leuk dat Nick terugkomt, goed dat de schrijvers hem bij de 4500e niet dood hebben laten gaan, in de hoop dat Nick wel ooit zou terugkeren, want zelf zei hij namelijk van niet, maar daardoor denk ik wel dat hij afgemaakt gaat worden (door Maxime (of ludo)). Misschien dan ook tijdelijke terugkeer voor Charlie en Valentijn, of hij moet in de tussentijd al bij hun geweest zijn.
Ik ken Martine dus niet, maar baal er wel van, voor Sjors zou het ook wel ff goed zijn geweest. Maar hoe ik die scenes zie enzo van vanavond, leuke scenes. En toch wel spannend met Nick, als hij er nog maar is als Nina bijkomt en niet dat ie dan dood is
Opnamens met lana hoeft niks te betekenen..
’t kan ook best zijn dat nick maar twee weekjes terug is en dan dood gaat.
Ook zou het niet raar zijn als nick doodging.. hij heeft zovaak een re-entree gemaakt… kunnen ze niet blijven doen.
@Johnny,
Ik ben het met je eens ALS het Nick is en ALS het tijdelijk is. Dan hoop ik, en verwacht ik ook dat er op een spectaculaire manier een definitief einde komt aan zijn rol. Ze kunnen hem niet keer op keer terug laten komen.
Ik vraag me toch af waarom hij Ludo wilt pakken. het was natuurlijk nooit koek en ei tussen die twee maar ze hadden niet zon hekel dat Nick hem voor moord wilt laten opdraaien toch?
@jan als je een klein beetje boven las kk sukkel dan kon je lezen wrm het zou kunnen dat hij ludo moest hebben. Mongool
Mag jij wel zo laat op internet van je papa?
Er gebeurd de laatste tijd zoveel spannends.. Ik ben even de draad kwijt.. Hoe kwam Ludo aan die gekneusde arm en hersenschudding? Of is dat nog allemaal van het auto-ongeluk?
Wie kan mij antwoord geven?
Ja van het auto ongeluk
Is het niet handig om de berichten van onder naar boven te plaatsen. Met zoveel berichten scroll je wel even…