
Op dit moment lijkt Goede Tijden Slechte Tijden de ultieme werkgever. GTST is een prachtige soap, waarbij veel wordt ingesprongen op de actualiteit en met de komst van twee Turkse meisjes de realiteit weer wat dichterbij komt. Daarbij scoort de soap ontzettend goed de laatste tijd. Daarom wordt de cast vaak getrakteerd op taart.
Toch moesten de makers van GTST bij de 2 miljoen kijkers wat anders bedenken, voordat de acteurs dichtslibben. “We hebben laatst een joggingbroek gekregen met het logo van Goede Tijden Slechte Tijden op de broekspijp. Met het idee om al die taarten er af te joggen. Dat was wel heel grappig.” vertelt Jan Kooijman.
Zo’n goede werkgever wil je natuurlijk niet kwijt, maar Jan Kooijman denkt daar anders over. “Het is een plek waar ik met liefde heb gewerkt, ik ben heel trots op hoe het gemaakt wordt. Maar ik wist toen ik startte, dat ik dit niet tien jaar zou gaan doen. Het is nu tijd om verder te kijken. Voor het eerst in mijn leven kijk ik uit naar een onzeker freelancebestaan.” aldus Jan.